Na warszawskim Mokotowie powstało niecodzienne miejsce przeznaczone dla architektów jako miejsce spotkań i szkoleń. Całość dopełniono imponującą ekspozycją produktów marki Grohe.
Kompleksową usługą – projektu i realizacji – zajęła się znana i ceniona firma Deer Design. W procesie projektowania i realizacji pracownia współpracuje z największymi polskimi i międzynarodowymi firmami. Niedawno zakończona została realizacja nowego biura sprzedaży Bouygues Immobilier, o której mieliśmy przyjemność wspomnieć w jednym z artykułów. Marka ma na swoim koncie już ponad 3000 realizacji, wśród których znajduje się wiele inwestycji komercyjnych. – Showroomu dla Grohe to kolejny projekt Deer Design dla globalnej marki. Międzynarodowi inwestorzy doceniają wieloletnie doświadczenie i profesjonalne podejście pracowni, a przede wszystkim silne kompetencje firmy w zakresie sprawnej realizacji procesów projektowanie i wykańczania przestrzeni komercyjnych, zarówno tych o typowym, jak i unikatowym charakterze – podkreśla Jagoda Zdrojewska-Bochowicz, General Business Director Deer Design, która zarządzała tym projektem. – Prace nad showroomem rozpoczęły się w bardzo trudnym, pandemicznym okresie, ale dzięki doskonałej współpracy z pracownią architektoniczną Deer Design udało się je zrealizować w każdym aspekcie – mówi Joanna Konieczna-Morawska, Head of Project Marketing Grohe Polska. Podkreśla także zaangażowanie zespołu Deer Design oraz profesjonalizm spółki. – Jestem wdzięczna za to, że mieliśmy możliwość stworzenia przestrzeń dla architektów. Pracownia Deer Design z wielką precyzją i zaangażowaniem sprostała naszym oczekiwaniom – dodaje.
Spotkania i szkolenia dla architektów będą odbywać się na nowo powstałej przestrzeni składającej się z 120 m2. Ponadto w tym miejscu możliwe będzie obejrzenie przez klientów najnowszych linii produktów firmy. – Wykreowanie funkcjonalnej i interesującej przestrzeni, zgodnej z najnowszymi trendami oraz sprawienie, aby nie przyćmiła ona wyeksponowanych w niej produktów była nie lada wyzwaniem – wspomina Maja Śmichura, architektka Deer Design odpowiedzialna za projekt tej przestrzeni. Inspiracją dla projektu były znajdujące się we wnętrzu filary o kształcie walca. Ten motyw geometryczny został odtworzony w strefie wejściowej, zaakcentowane zostały także same filary – dodaje. Kolorystyka wnętrza nawiązuje do barw firmowych marki Grohe, zatem znajduje się tu dużo bieli i granatu. Showroom uznaje się za wizytówkę firmy, dlatego też należy zadbać o jak najlepszą jakość jego wykonania. Zakładano, iż lokal ma pełnić funkcje: biurowe, konferencyjne i ekspozycyjne. Postawiono na uniwersalne rozwiązanie, które pozwoli manewrować wymiarami pomieszczenia, dzięki przesuwnym ścianom umożliwiającym wydzielenie lub połączenie przestrzeni. Takie rozwiązanie umożliwia zorganizowanie kameralnych spotkań, szkoleń, konferencji, jak i również większe eventy na kilkadziesiąt osób. Do ostatniego z wymienionych świetnie sprawdzi się w pełni wyposażona kuchnia, której zabudowę wykonała Pracownia Stolarska Deer Wood.
Showroom oprócz tego, że jest dogodnym miejscem spotkań i szkoleń, jest również miejscem, gdzie wyeksponowane zostały linie produktów marki Grohe. We wnętrzu znajduje się również spora ilość przeszkleń witryn, które zachęcają przyjrzenia się prezentowanym produktom. Ulokowane zostały w taki sposób, aby maksymalnie skupić na nich wzrok odbiorców. Jedną z głównych trudności był fakt, iż lokal znajduje się w przestrzeni biurowej. W związku z jego lokalizacją należało uwzględnić wymagania administracji budynku i prace musiały być wykonywane w takich porach, aby nie utrudniać pracy pozostałym najemcom budynku. Istotna zatem była współpraca z administracją nie tylko podczas trwania prac, ale i również zebranie i przekazanie odpowiedniej dokumentacji po zakończeniu realizacji. Zwrócono również uwagę na jakość i parametry używanych materiałów, aby spełniały normy i warunki formalne w warunkach użyteczności publicznej. - Showroom to wizytówka marki, dlatego musieliśmy zadbać o najdrobniejszy szczegół. Dobry projekt to podstawa, ale aspekty techniczne były nie mniej istotne – wspomina Paweł Borkowski, Key Account Manager Deer Design. Doświadczenie we współpracy z globalnymi markami oraz umiejętność sprostania ich potrzebom i standardom wyróżnia pracownię Deer Design na polskim rynku. – Doceniamy realizację dla międzynarodowych marek, rozumiemy ich potrzeby, nie boimy się wyzwań i jesteśmy otwarci na nowe projekty. Cieszę się, że kolejny raz mogliśmy pokazać swoje kompetencje na rynku B2B i zapraszam do współpracy – puentuje Jagoda Zdrojewska-Bochowicz.
Fot. Materiały prasowe Grohe