XXI wiek przynosi nam nową definicję luksusu. Luksusową staje się możliwość wyboru życia „offline”. Kiedy większość czasu spędzamy online, bogactwem jest możliwość życia z dala od wielkomiejskiego zgiełku, według nowego systemu wartości. Nowoczesny design musi odpowiadać więc nowym potrzebom i oczekiwaniom społeczeństwa.
Bezpieczny azyl
Inwestorzy są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i oczekiwań, chętnie zwracają się do architektów z prośbą o kompleksową pomoc w aranżacji swoich domów i apartamentów. Projektant nie tylko tworzy koncepcję wnętrz, ale również często koordynuje przebieg prac wykończeniowych i realizacji projektu, aby zleceniodawca mógł wprowadzić się do gotowego wnętrza. Świadomy inwestor oszczędza swój cenny czas i nie jest narażony na stres związany z remontem. Specjalistami w dziedzinie takich usług jest Studio.O.
„Naszą inspiracją jest styl japoński. Skupiamy się na tym, aby dom stanowił przestrzeń do niezakłóconego przez zbędne bodźce odpoczynku” – mówi w rozmowie Grzegorz Goworek, współwłaściciel studia. – Dlatego wnętrza naszego projektu cechuje minimalizm i prostota – dodaje. Atmosferze relaksu mają sprzyjać liczne przeszklenia, które wpuszczają wiele naturalnego światła do domu.
Projektanci Studio.O. cenią sobie wysoką jakość produktów i dobrego designu. Chętnie współpracują z luksusowymi markami i zachęcają do podobnych decyzji swoich klientów. To nie tylko gwarancja solidnego produktu. Wybierając markę, klient otrzymuje historię związaną z jej założycielami, filozofię i wartości, które im przyświecają. Kolejną wartość dodaną związaną z wyborem produktów luksusowych jest wyższa jakość obsługi klienta oraz serwis gwarancyjny na specjalnych warunkach. Nawet niewielkie wady techniczne wykryte przez klientów czy dystrybutorów będą zbadane i udoskonalane przez producenta.
Jak dotrzeć do wymagających klientów?
Łatwiej jest rozmawiać z ludzmi, którzy wyznają podobne wartości. Jeśli architekci kierują się w swoich projektach szlachetnością i trwałością bardziej niż tylko obowiązującą modą, łatwiej im współpracować z klientami, którzy podzielają ich poglądy. Wielu klientów trafia do architekta z polecenia znajomych. Aga Kobus i Grzegorz Goworek ze Studio.O. przyznają, iż naweto po ukończeniu inwestycji, dalej utrzymują kontakt na stopie prywatnej z niektórymi klientami. Ogromną rolę w pozyskiwaniu klientów odgrywają również media społecznościowe: Facebook i instagram.
Studio.O. to pracownia, która tworzy wnętrza, budynki jednorodzinne, a także krajobraz. Architekci najlepiej sprawdzają się w kompleksowej kreacji przestrzeni, od projektu domu, jego idealnej lokalizacji na działce i znalezieniu najlepszych połączeń ogrodu okalającego budynek, po precyzyjnie przemyślaną koncepcją wnętrza. Studio.O. kreuje przestrzenie przyjazne człowiekowi. To on, jego potrzeby, przyzwyczajenia i marzenia są priorytetem podczas powstawania i wdrażania projektów pracowni. Więcej inspiracji na: http://studioorganic.pl/
Fot. Materiały prasowe