PODOBNE ARANŻACJE:

SOUL: funkcja+materiały, no fake, 100% EKO

Stworzyliśmy całe środowisko dla ludzi, marek i produktów (sieć sklepów SOUL, marki: CAT, Converse, Merrell i in.).\n\nWnętrze nietypowe - oryginalne, pojemne, spójne, a przede wszystkim szczere.\n\nUżyliśmy prawdziwego drewna na podłogę, zwykłej blachy na ściany i najzwyklejsze bloczki betonowe do ekspozycji. Blacha, bloczki, drewno - wykorzystane praktycznie bez przetwarzania - wszystko może być ponownie użyte. Materiały wykorzystują swoje cechy: blacha stoi oparta o ścianę, bloczki są poukładane w stosy... Bez dekoratorstwa i gadulstwa: materiał + forma + funkcja.\n\nWprowadziliśmy żywą roślinę - z odpowiednim światłem i stosowną opieką. Chcemy, by miała tam jak najlepiej. Aby pomagała załodze zachować kontakt z rzeczywistością (w końcu cały świat galerii handlowych jest wykreowany na potrzeby komercji), by łagodziła surowość blachy itp.\n\nGrafiki przetworzył znany malarz - Bartek Leszczyna (uczeń prof. Tarasina).\n\nCo znaczy, że sklep ma być szczery? Ma być prawdziwy. Ma żyć zgodnie z wolą załogi, opowiadać o wydarzeniach \"na mieście\", w kulturze, sztuce itd., ma inspirować i promować. Ma rozmawiać z gośćmi, ze znajomymi załogi, z klientami i ma być otwarty na sugestie, zmiany. Sklep nie może być sztucznie wykreowany przez dział marketingu i używany według wytycznych. Ten \"szczery\" sklep jest wyjątkowy, niepowtarzalny. Stworzony od podstaw przez ludzi (a nie przez działy firm, targety itp.) dla ludzi (i produktów, marek) - a nie dla \"grup docelowych\", potrzeb marketingowych. Bez pustej scenografii.\n\nNiezwykłe jest podejście Inwestora (Soul / Grupa EMF), który umożliwił opracowanie konceptu bazującego na materiałach, a nie na scenografii. I tu dziękujemy za zaufanie.
Projektant: aplusd, Edyta Wojciechowska